Rezultatele cautarii dupa : "150 000"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Ioana Ionescu, Marketing Manager la Omilos Group
Miercuri, 20 August 2008

Grupul planuieste pentru urmatorii 2 ani investitii de peste 300 de milioane de euro in proiecte imobiliare aflate in orasele mari din Romania, cu o populatie de peste 150 000 locuitori.

Nicusor Dan estimeaza la 250.000 EUR campania la Primarie. Corturile, intre 12.000 si 13.000 EUR
Joi, 14 Aprilie 2016
 Nicusor Dan, candidatul independent  la Primaria Capitalei, a afirmat joi, 14 aprilie, in emisiunea Newsroom , la Realitatea TV ca a primit donatii pentru campanie de aproximativ 150.000 de euro din care a cheltuit in jur de 60-70.000 de euro.
Speed Promotion vrea 1,4 Mil. EUR
Vineri, 10 August 2007
Agentia de publicitate estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de peste 1,4 Mil. EUR, din care 150.000 EUR - mai mult de 10%, o vor reprezenta campaniile online
Elevate a ridicat cu liftul 150.000 EUR
Joi, 29 Martie 2007
Cu o cifra de afaceri de 150 000 euro rulati in ultimul an, potrivit companiei conduse de Tudor Maxim (foto), Elevate apreciaza ca este lider pe piata publicitatii in lift din Romania, cu o cota de piata de 85%
“Femeia de azi” sare la gatul „Libertatii pentru Femei”
Marti, 09 Octombrie 2007
Saptamanalul "femeia de azi" a atins, in luna august 2007, vanzari de aproape 150.000 de exemplare pe editie (conform BRAT citat de editori), peste vanzarile “Libertatea pentru femei”, publicatie care, potrivit  BRAT vindea in iunie 137.545 copii pe editie si, conform sondajelor la chiosc efectuate de Departamentul de Distributie al Sanoma Hearst Romania,...
Licitatie Omniasig pentru Omnisana, la The Ad Store
Marti, 09 Octombrie 2012
 Agentia de publicitate a realizat campania de lansare a asigurarii de sanatate Omnisana. Cu un buget estimat de surse adplayers din piata de media intre 150.000 si 200.000 de euro, campania de lansare Omnisana se desfasoara in print, online si POSM.

 

Realitatea TV Constanta vrea 150.000 EUR din piata locala. Exclusiv prin Media Consulta International.
Luni, 19 Decembrie 2011
 „In conditii normale de piata, cred ca un target de 150.000 de euro anual din publicitatea locala din Constanta nu este greu de atins. Tinand insa...
25 de premiere si peste 10.000 mp cu cele mai noi masini si solutii de ambalare la PackExpo
Marti, 13 Septembrie 2016
 Prezentate pe o suprafata de peste 10.000 metri patrati, peste 150 de companii din industria de packaging din Europa si Asia vor aduce la Bucuresti in perioada 27-30 septembrie la Romexpo cele mai noi masini si solutii de ambalare
COMPACT va trage tiraj de 160.000 exemplare
Joi, 22 Martie 2007
De luni, 26 martie 2007, ziarul COMPACT Bucuresti va mari tirajul tiparit de la 150.000 de exemplare la 160.000,  Marco Stettler, Director Executiv al Diviziei de Publicatii Gratuite Ringier Romania, mai spune ca "O data cu marirea tirajului cu 10,000 de exemplare, creste cu aproape 20 si numarul punctelor de distributie, completand trasee ca linia metroului usor 41 si linii de...
White Image vrea 300.000 EUR din email marketing
Vineri, 22 August 2008
Compania a inregistrat numai in prima jumatate a anului in curs 150.000 EUR, cu 30 % mai mult decat pe intreg anul 2007
Feminis are 150.000 EUR pentru cumparaturi pe Internet
Miercuri, 12 Martie 2008
„In acest moment avem un buget de aproximativ 150,000 E pentru achizionarea a diverse situri din zona casa&gradina, dieta&fitness, ingrijire..si altele”, a afirmat, pentru AdPlayers, Val Voicu...
 Campanie Piraeus “Credit pentru nevoi personale semnata de Ogilvy & Mather Romania
Luni, 11 Aprilie 2016
 Cu investitii estimate de surse adplayers din piata de media la 150.000 - 200.000 de euro, campania integrata care sustine Creditul de Nevoi Personale de la Piraeus Bank include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare interna, direct marketing si materiale de promovare in toate sucursalele bancii
Publicitate pe SmartTV prin ARBOmedia. Parteneriat stategic cu SmartTube. Target: 150.000 euro si de la 60.000 la 100.000 de utilizatori in 2020
Vineri, 21 Februarie 2020
 Oficialii de comunicare ai proiectului au afirmat pentru AdPlayers ca tinta parteneriatului este de 150.000 de euro pentru anul in curs sivizeaza extinderea serviciului in peste 15 orase din ,,urbanul mare” – tinta de audienta cunoscuta in piata de media reprezentata de orasele cu peste 100.000 de...
Saatchi & Saatchi a tras cu 150.000 EUR Croaziera Ciuc pe Marea Mediterana
Vineri, 06 Iulie 2007
"Bugetul de relizare al spotului este de aproximativ 150.000 EUR", a declarat pentru AdPlayers.ro, Cristian Ramboiu – Account Supervisor la Saatchi &Saatchi, unul din membrii echipei care s-a deplasat pentru filmarile spotului Croziera din promotia Ciuc
Branding de Europa in Romania Studenteasca
Joi, 05 Mai 2005
150 de studenti romani din Asociatia Studentilor Europeni „aduc” Europa la Bucuresti intre 9 si 10 mai la Zilele Europei
TV
Magnetique vrea în Top 5 si 150.000 EUR, cu noul Stiletto
Marti, 20 Februarie 2007
În urma relansarii revistei online de femei, Eveline Fabritius (Magnetique Marketing) spune ca Stiletto.ro vrea 150.000 EUR din publicitatea online, pâna la sfârsitul anului, si sa ajunga, în foarte scurt timp, în Top 5 al revistelor online de femei
LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Cinema 4DX in Romania inainte de New York. Cinema City aduce si cele mai mari ecrane IMAX
Miercuri, 27 Iulie 2016
 Peste 150,000 de spectatori au vizionat filme in format IMAX in 2015, si alti peste 150,000 de spectatori au avut parte in 2015 de experienta 4DX. Dealtfel salile 4DX din reteaua Cinema City Romania sunt aproape mereu sold-out, avand un grad de ocupare de 99% au declarat pentru adplayers reprezentantii de relatii...
Oxford Business Group a publicat Emerging România 2007
Vineri, 02 Februarie 2007
Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atât pentru piata româneasca cât si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita într-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins între 120 si 150 EUR, în Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
Comedie DDB (The Group) cu Comedy Central (Viacom) . Buget Tv de peste 150-200 mii euro.
Marti, 27 Septembrie 2016
 Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
1 2 3 4 »